Pencapaian Piagam Pelanggan

Written by Super User. Posted in PiagamPelanggan

 

Piagam Pelanggan

 Pentadbiran ini akan berusaha adan berjanji untuk :

  • Mengenalpasti bentuk dan arah pembangunan bagi menyokong aspirasi Negara dalam membasmi kemiskinan dan mewujudkan kesejahteraan,kerjasama dan perpaduan yang berterusan.
  • Memberikan perkhidmatan terbaik secara cepat,tepat,mesra dan bertanggungjawab.


 

JENIS SASARAN TEMPOH
Projek Pembangunan Proses perancangan dan perlaksanaan projek-projek pembangunan di peringkat daerah akan melibatkan semua pihak Sepanjang Masa.
Proses Pembayaran Resit atau baucer bagi semua bil-bil tuntutan yang berbetulan akan di selesaikan segera. 1 Hingga 7 hari.
Lesen Hiburan Semua permohonan baru yang lengkap akan di beri keutamaan untuk pertimbangan. 14 Hingga 30 hari.
Maklumat dan Bantuan Sebarang pertanyaan atau masalah berhubung maklumat dan bantuan yang memerlukan perkhidmatan pentadbiran ini boleh dimajukan secara lisan atau bertulis. Segala Maklumbalas/Komen akan di jawab dalam tempoh 3 hari waktu bekerja (tidak termasuk hari  maklumbalas/komen diterima.

Pautan

Lambang Kedah kecik1malaysia pngmscmygoverment pngmampu1jpa pnghrmis pnggov

Media

 

Video Audio


       

 

Pelawat

195031
Bulan IniBulan Ini937

Kemaskini

Last Update:
General update: 17-10-2017 06:24

QR KOD

 Scan QR Code Anda Di sini